اشک های بالوتلی روی نیمکت
 
ورزش دوست من است
نظر یادتون نره دوستان عزیز
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

اشک های بالوتلی روی نیمکت+ عکس

اشک های بالوتلی
شعارهای نژادپرستانه علیه ماریو بالوتلی باعث اشک ریختن این مهاجم شد.

 

میلان در هفته‌ بیست و سوم سری A ایتالیا در دیداری سخت برابر ناپولی در ورزشگاه سن پائولو به میدان رفت و با شکستی دیگر روبرو شد تا بدبیاری‌های این تیم با "کلارنس سیدورف" نیز ادامه داشته باشد.

بازی شب گذشته (شنبه) میلان برابر ناپولی شاهد اتفاقات منفی نیز بود. شعارهای نژاد پرستانه‌ی هواداران ناپولی علیه "ماریو بالوتلی" تا حدی بالا گرفت که مهاجم یاغی ایتالیا روی نیمکت ذخیره‌ها اشک ریخت؛ اتفاقی که به احتمال زیاد باعث جریمه سنگین هواداران و شاید کسر امتیاز این تیم نیز منجر شود.

پیش از این شعار نژادپرستانه در فوتبال ایتالیا علیه "کوین پرنس بوآتنگ" باعث واکنش "سپ بلاتر" شد و فیفا اعلام کرد تیم‌هایی که بازیکنانشان مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار می‌گیرند حق ترک زمین را دارند.

کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا تاکنون واکنشی نسبت به اتفاقات دیدار ناپولی و میلان نداشته است، اما به احتمال زیاد به زودی سرنوشت محرومیت تیم ناپولی مشخص خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام ایجانب امیر حسین شاکری زاده بیکاه متولد رودان هستم و درمدرسه ی نمونه دولتی دکتر حسابی درس میخوانم . در این وبلاگ مطالب اغلب ورزشی و رزمی و درسی و.... است که برای شما عزیزان گزاشته شده است.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو باهم و آدرس شا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 

 








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 28057
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




 
 
 
سید مهدی رهمتیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسی و رونالدوآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتی